Tuesday, March 13, 2007

Sender dere 0011 x 1101...

1101 er lykketallet mitt. Eller 13, da for de som ikke kjenner til totallsystemet.
Det er som kjent et ulykkestall for mange.
Mange mener det er på grunn av at det er en (uheldig) kombinasjon av Guds tall; 7, og dyrets tall, 6. Andre sier at det er på grunn av at fredag den 13. oktober 1307 ble tempelridderene offer for massearrest og at ulykkestallet - og dagen henger igjen fra dette.

Men det er noe jeg ikke forstår da: Hvorfor er det tretten kort av hver farge i en kortstokk når det er et ulykkestall?

Jaja, ESO.
Da sender jeg tre bunker med tretten kort til dere.
O får alle kløver,
S får alle spar,
E får alle ruter.
*Ler en ond latter*



Også beholder jeg tretten hjerterkort, for det er jo lykketallet mitt. Mwoahahaha!

-For your inconvenience-

-- P --

4 comments:

ESO said...

Jeg savner deg P... Vi må ta et aldri så lite dypdykk til bunnen av flaska i påska...What say you?

-- S --

-- P -- said...

I say no thing but yay!
De må vi, åssen er det med deg for tia?

ESO said...

Hva skjer a? Bloggen din er jo like død som Elvis og Hitler tilsammen mann! Hvor er alle de nydlige postene vi er blitt lovet?

-- S --

ESO said...

Visste du at ruter, hjerter, kløver og spar representerer de fire smafunnsstendene i middelalderen?
-- gjett hvem --