Monday, March 12, 2007

ESOs tapte medlem

Dette er antibloggen til Fokkdeig ESO!

Jeg er sint.
Av tekniske grunner kunne jeg ikke delta i bloggen Fokkdeig ESO.
Jeg var invitert til og med...

Så...
If you can`t join them, beat them.

En dialog mellom P (meg selv) og den høyst irriterende fiksjonelle karakeren A (anonym og singel).*

A: "Okey, P, hva er du god for?"

P: "God? Hvem har sagt at jeg er god?

A: "Er du ond, da. For det går ikke. O er nemlig hatefull og ond, så den tagen er tatt!"

P: "Neimen er ikke dette ANTIBLOGGEN til ESO-folka, da? Jeg kan være hva pokker jeg vil! Så lenge det ikke er til gangn for ESO, er jeg likegyldig til hva tagen min er!"

A: "Er du alltid så sint? Det er ikke bra for dametekket, vett."

P: "Jeg er ikke sint, og selv om jeg akkurat har tatt bort alt håret på huet, kommer damene ravende etter meg. Jeg er en løpende kjøttbit midt i en flokk med sexy løvinner. Jeg burde hatt en kniv!"

A: "Kniven er det S som har..."

P: "Klapp igjen! Dette er min blogg, og jeg gjør med den som jeg vil, ikke sant?"

A: "Greit."

P: "Så, uten at du kommenterer dette, må jeg få si at jeg er en rolig personlighet som gjerne stopper opp i blandt for litt romantikk med en og annen blindende vakker løvinne... Hehe."

A: "Ehem... Der stjal du E sin tag..."

P: "Åh! Kan ikke du holde kjeft, eller? Nå gidder jeg ikke snakke med deg mer. Du får håpe at jeg har døtta i meg et glass med beroligende tabletter neste gang vi skal ha en dialog..."

A: "Eh... Okeeey."

*Denne dialogen sier ikke noe om P`s fremtidige holdning i forhold til Fokkdeig ESO.


Fåkk deg, ESO. Fåkk deg!
F**n! Vi kunne fått det så bra sammen...

-- P --

1 comment:

ESO said...

Jeg kjenner A....har pult a.
Men ikke si det til noen, ellers så reiser jeg sørover og knuser kjeven din..

-- S --